У своїй діяльності психологічна служба керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, а також «Положення про психологічну службу у системі освіти України».
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.05.2018 р. №509 «Положення про психологічну службу у системі освіти України» метою діяльності психологічної служби ЗПО є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Діяльність психологічної служби у системі освіти України здійснюється практичними психологами, соціальними педагогами, методистами та директорами (завідувачами) навчально-методичних кабінетів/центрів/ лабораторій.
Склад психологічної служби ДПТНЗ " Славутський професійний ліцей":
практичний психолог – Алєксєєва Ірина Володимирівна
соціальний педагог - Дідушок Сніжана Вікторівна
Педагогіка - це майстерня, а психологія - інструмент, яким там працюють. А.С. Макаренко
На цій сторінці Ви зможете ознайомитися з психологічними рекомендаціями. Сподіваємось на те, що Ви знайдете для себе корисну інформацію.
Якщо потрібна порада або консультація - завжди готові до спілкування з Вами: " Вислухаю. Підкажу. Допоможу."
👉 " Неможливо повернутися в минуле та змінити свій старт, але завжди є можливість стартувати зараз та змінити свій фініш."
Напрями діяльності працівників психологічної служби:
- діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
- профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку тастановленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
- корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
- навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
- консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
- зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
- просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
Видами роботи є:
- психологічне консультування
- психодіагностика
- психопрофілактика
- психокорекція, реабілітація
- психологічна просвіта
- соціальний патронаж
- організаційно-методична робота.
Немає коментарів:
Дописати коментар