понеділок, 11 жовтня 2021 р.


Збереження психічного здоров'я – в наш час найактуальніша проблема. Професія педагога в усі часи вважалася такою, яка має досить багато стресогенних факторів і ризиків втратити психічне здоров'я, розчаруватися в роботі, в собі, отримати психосоматичні захворювання. Для ефективної роботи, збереження психічного здоров'я педагога, важливо відновити свій психоенергетичний потенціал, позбутися страхів, розчарування, пом’якшити вплив стресових ситуацій. 

6.10.2021р був проведений тренінг практичним психологом закладу на тему " Збереження та зміцнення психологічного здоров"я педагога". 

При проведенні тренінгу були такі вправи, як вправа на знайомство, вправа" Портфель настрою", мозковий штурм, вправа "Галоші щастя",


вправа "Чарівна скринька","Вибір", "Зустріч".


















Тому,щоб зберегти своє здоров’я і в процесі роботи, і після її закінчення, педагог має бути людиною і на роботі, і вдома. Збереження психічного здоров’я – безперервний профілактичний процес, який передбачає своєчасне попередження психоемоційного перенавантаження.


Немає коментарів:

Дописати коментар

4 травня- Міжнародний день протидії булінгу

  #психологічна_служба  #Міжнародний_день_протидії_булінгу  Щорічно 4 травня відзначають Міжнародний день протидії булінгу, який   нагадує, ...