вівторок, 10 жовтня 2023 р.

Ментальне здоров'я: як подбати про себе

 Психологічною службою ліцею проведено заходи, приурочені Всесвітньому дню ментального здоров’я.

Темою цього дня стало гасло «Позитивне мислення – основа відмінного психічного здоров’я». Аби кожен міг відповісти собі на питання — «Що таке ментальне здоров’я?» , здобувачі освіти мали нагоду намалювати свою руку «Як щоденні вибори впливають на психічне здоров’я?», ознайомитися з «сонцем» осіннього позитиву (рекомендації підготовлені психолого- соціальною службою) та опанувати вправи «Релаксація на контрасті», «Рахунок», "Викинь страх та погані емоції".
Для створення позитивного тонусу робочого дня педагогам було запропоновано стати учасниками психологічної лотереї «Позитивні побажання». Щоб ніколи не довелося мати справу з психічними захворюваннями, важливо не лікувати наслідки, а попереджати та запобігати можливій появі недуги.




Немає коментарів:

Дописати коментар

4 травня- Міжнародний день протидії булінгу

  #психологічна_служба  #Міжнародний_день_протидії_булінгу  Щорічно 4 травня відзначають Міжнародний день протидії булінгу, який   нагадує, ...